مشخصات فنی فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502
نوشته شده توسط : جعفری

 

مشخصات فنی فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502

موقع خرید دستگاه کپی اگر برند مورد انتظارتان در زمینه تولید پرینتر یا کارتریج ضعیف باشد بدون شک دستگاه فتوکپی آن هم بی کیفیت خواهد بود.فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502 یکی از بهترین دستگاه‌های کپی سیاه و سفید می‌باشد. بهتر است بدانید که این مدل دستگاه کپی جزء به روز‌ترین دستگاه‌های سری جدید آفیشیو است و در کلاس کاری حرفه‌ای قرار دارد. استفاده از این مدل دستگاه کپی در دفاتر فنی با حجم کاری کمتر از 1000000 برگ بسیار مناسب خواهد بود.فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502 در وزن 203 کیلوگرم ساخته شده است. سرعت کپی و پرینت این مدل دستگاه کپی 75 برگ در دقیقه می‌باشد. همچنین اسکنر سیاه و سفید این مدل دستگاه کپی از سرعت 80 برگ در دقیقه برخوردار است.

کیفیت چاپ این دستگاه 1200*1200 dpiمی‌باشد. به طور مستقیم به فلش مموری و مموری کارت متصل می شود. این دستگاه از قابلیت دابلکس پیشرفته بدون گیر کاغذ برخوردار است. همچنین قابلیت فکس با استاندارد 14400 bps دارد.

این دستگاه برای گرم شدن اولیه به 25 ثانیه زمان نیاز دارد. این مدل دستگاه کپی از قابلیت نصب فینیشر برخوردار است. بنابراین کاربر در صورت نیاز می‌تواند فینیشر بر روی دستگاه نصب کند. حداکثر سایز کاغذ مورد استفاده در این مدل دستگاه کپی A3+ می‌باشد.

همچنین دستگاه از دو اسکنر جهت اسکن همزمان زیر و روی کاغذ برخوردار است. بهتر است بدانید که با فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502   می‌توانید عمل فکس را هم انجام دهید. با استفاده از این دستگاه می‌توانید فایل‌های حجیم مورد نیاز خود را با سرعت بسیار بالا لود کنید و از آنها پرینت بگیرید.

این دستگاه از حافظه 1.5 گیگابایت برخوردار است. همچنین ظرفیت هارد دستگاه 160 گیگابایت می‌باشد. اتصالات ورودی فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502 فلش مموری و USB است. توان مصرفی این دستگاه کپی 1950 وات می‌باشد.

فتوکپی ریکو آفیشیو mp7502 یکی از جدیدترین دستگاه‌های کپی برند ریکو محسوب می‌شود. این دستگاه کپی چند منظوره است و کاربر می‌تواند با استفاده از آن تمام نیازهای خود را برطرف کند. همچنین کاربر با این دستگاه کپی می‌تواند از یک چاپ با کیفیت بالا بهره‌مند شود…ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: